mandag den 30. december 2013

Eks kæreste ævl, udsalg og nytår!

På forhånd - det er rodet, kaotisk og følelsesladet, jeg springer fra det ene emne til det anden..!

Alle kender det vel.. Den grumme knude der kommer, når man sidder alene derhjemme og tankerne flyver.. Tårene der egentlig presser sig på, men man er egentlig ikke ked af det.. Alle de dårlige minder fra de dage hvor jeg har grædt mig selv i søvn over manglen af den ene person, der var så vigtig for mig - for fanden hvor ville jeg ØNSKE jeg kunne fjerne det hele.. Jeg savner ham - og så alligevel ikke... Jeg har stadig billeder af ham på min computer, som jeg egentlig ikke helt er i stand til at slette og fjerne forevigt. Med min eks (første) slettet jeg hele lortet uden at tøve. Han knuste mit hjerte så voldsomt, så alt der mindet om ham skulle bare forsvinde, med det samme.
Det her er lidt noget andet, for jeg besluttet at vi ikke skulle være sammen mere? Og han satte det endelige punktum og sagde, at vi heller ikke ville komme til det i fremtiden, egentlig er det første gang jeg har mærket efter inden i mig selv og gået imod mit hjerte, og dog.. Der var Paus.. Det var fandeme også at gå i mod mit hjerte! Men...
Det er hele princippet i at vide det er rigtigt, men stadig savne? Hvad fanden sker der for det? Hvis følelser dig bare kunne fjerne det hele og kun huske alt det gode. Ikke alle de mange skænderier og tåre, men forfanden, der var også så mange gode ting, alle grinene, smilene og de interne ting. Alt minder jo forfanden om ham? Selv B-toget minder om ham! Jeg har en ring hængende... Som er to måneder gammel og ikke brugt en måned. Hvad skal man gøre? Bare smide den ud? Sende den tilbage til ham? Når nej, for han smed ansvaret på mig og sagde ''Gør hvad du vil med den!'' Øøøh? Når... Jamen.. Det gør jeg bare?! Jeg må google det.. ''Hvad gør man med smykker, man fik af sin eks?''

Nytår står for døren.. Jeg håber jeg i 2014 får gennemført et mål på minus 10 kilo, en sund og rask krop, en masse veninde hygge, mere styr på min økonomi og mit shopperaholic-gen (Og nej, de går ikke godt hånd i hånd!) Hvilket egentlig minder mig om, jeg har været på shopping (Udsalg, love it!) og nydt dagen i dag, trods frygten for at møde min ekskæreste bag hver eneste hjørne? Jeg ønsker ham jo kun lykken for fanden... grrr mænd, gad vide om det egentlig hjælper at blive lesbisk?

Det der mangler er vel bare noget bekræftelse i, at man er god nok? Ikk'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar