lørdag den 10. august 2013

Kære bloggen

Gud, hvor er det længe siden!
I mens jeg har været væk, er jeg blevet droppet af min store kærlighed, lidt af blærebetændelse en lille milliard gange, solgt hesten, fundet en ny kærlighed, overlevet 1.G, blevet tættere med veninder - distanceret mig fra andre veninder og så er jeg bare mig.
Det er ellers længe siden jeg har haft brug for at hælde alle mine tanker ud et sted, men det bliver jeg nødt til nu!

Der er ham her L, som egentlig bare var en ''friends with benefits'', men mit lille hjerte kan bare ikke skille tingene ad, så med tåre i øjnene måtte jeg gå til bekendelse og tilstå, at det ikke bare var benefits for mig. Det sjove er faktisk, at han har samme erhverv, som mit ekskæreste - dumperen, samme hårfarve og samme kropsbygning. Men inden i og hans være måde. Egentlig er han alt det jeg ikke vil have, han er mærkelig, han siger nogle ekstrem mærkelige ting(!!) men for fanden han er dejlig. Lige nu sidder jeg på mit arbejde (crime rider - jeg ved det) og tænker over dagen igår, der endte fuldt og med kærligheds erklæringer, hvor efter han konstatere, at det må vente til ædru tilstand... Ejmen, det' jo fedt! Jeg kiggede ham i øjnene og bad til, at han ikke ville smide det her væk, det lovede han mig han ikke ville... Og han lover ellers aldrig? Lige nu vil jeg bare kalde ham min, vise hele verden, hvor skøn og dejlig han er, og hvor meget han er Hillerød-Albertslund turen værd! (1½ time i S-tog med skrigende børn, tiggere og fulde mennesker, hvad gør man ikke for god sex og kærlighed?) HAn er bare... årh... Mit hjerte smelter... Langsomt... Jeg er bare forelskede i en sådan grad, så jeg nok burde tage noget mere pencilin for det?

Jeg har de sidste 4 uger haft blærebetændelse fire gange. Jeg ved ikke helt, hvorfor jeg vil dele det med jer kære læsere (Hvis i egentlig stadig læser med?) Men jeg er simpelthen så bange for, at jeg fejler et eller andet... Mest at jeg fejler noget der gør jeg ikke kan få børn... Så tror jeg mit liv ville blive meningsløst for en stund... Fuck sygdom.

Og når ja! Inden på min lectio, der står Emma S. Bjørnsten - 2.B! WIHU! 2.G man! Jeg overlevet 1.G med stress, sygdom og dumping?! Jeg er faktisk ret sej, hvis jeg selv skal sige det!

Mere følger! Jeg må hellere passe mit job, jeg måtte bare ud med det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar